Reputācija

Mūsdienu tehnoloģijas un informācijas apmaiņas ātrums ļauj viegli atrast informāciju par ikvienu uzņēmumu un organizāciju. Pietiek ar pāris neapmierinātu klientu ierakstiem forumos, sociālajos medijos vai citās interneta platformās, lai zīmols interneta vidē iegūtu negatīvu reputāciju.

Publiskajam tēlam un pirmajam iespaidam ir liela nozīme panākumu gūšanā, tādēļ piedāvājam dažādus satura risinājumus pozitīvas reputācijas veidošanai, uzturēšanai un pilnveidošanai. Izveidosim aktuālāko saturu klientu mājas lapā, sociālo mediju profilos, analizēsim sociālo mediju lietotāju paradumus un atsauksmes, kā arī rūpēsimies par pozitīvas informācijas apriti interneta meklēšanas rezultātos.

Viens no veidiem, kā popularizēt savu uzņēmu un veidot labu reputāciju ir veiksmīga sociālo mediju izmantošana un uzņēmuma specifikai atbilstoša mājas lapas izveide.

Saturs mājas lapā - Zini Labāk

Saturs mājas lapā - Mājas lapa ir uzņēmuma vizītkarte, kur svarīgs ne tikai saturs, bet arī dizains. Pat ja mājas lapas dizains būs moderns un dinamisks, bez kvalitatīva satura tas nespēs pievērst klientu uzmanību. Balstoties uz pareizu atslēgvārdu izmantošanu, izveidosim pareizi strukturētu un viegli pārskatāmu saturu Jūsu mājas lapai. Mājas lapu satura veidošanā izmantojam galvenos nišas atslēgas vārdus jeb veicam mājas lapu optimizēšanu meklētāj sistēmā (SEO). Bez atslēgas vārdiem un pārdomāta satura, klientiem meklētāj sistēmās būs grūtāk atrast mājas lapu. Bez tam, mājas lapu saturam jābūt kvalitatīvam un informācijai viegli atrodamai - ja klienti mājas lapā nespēs atrast sev nepieciešamo informāciju - viņi visticamāk dosies prom no lapas.

Saturs sociālajos tīklos - Zini Labāk

Saturs sociālajos medijos - teksti, multimediju saturs un ikdienas ieraksti Sociālie mediji jebkuram uzņēmumam dod iespēju izteikties un tapt sadzirdētam. Esot sociālajos medijos, uzņēmumi var sasniegt savu mērķauditoriju, reklamēt produktus un pakalpojumus, veidot ciešākas attiecības ar saviem klientiem un uzzināt viņu vēlmes - to visu panākam ar dažāda veida tekstiem, foto un video materiāliem, kā arī ikdienas ierakstiem sociālo mediju profilos. Visa informācija, ko ievietojam sociālo mediju platformās ir rūpīgi pārdomāts saturs, kas izveidots pēc sociālo mediju monitoringa un atbilstoši rakstībai sociālo mediju manierē. Satura veidošana sociālajiem medijiem ierasti šķiet elementāra, bet patiesībā aiz tā slēpjas rūpīga stratēģija un plāns, kā izveidošanai ir nepieciešams laiks... laiks, kas šādām darbībām uzņēmumiem visbiežāk nav.

Sociālo mediju monitorings - Zini Labāk

Sociālo mediju monitorings - Sociālo mediju monitorings ir visa sākums. Analīzes laikā tiek izvērtēta uzņēmuma darbība sociālajos medijos, tēls interneta vidē, potenciālo klientu intereses. Balstoties uz monitoringā iegūtajiem rezultātiem, satura speciālisti veido komunikācijas un satura stratēģiju jeb tēlu, kādu par sevi vēlaties radīt. 0 0 Feed