Eksperti

Aigars Lazdāns

Starptautiskā pieredze; stratēģija

Starptautiskā pieredze digitālajā jomā palīdz veidot stratēģiju, izprast mērķus un virzīt tos atbilstoši uzņēmumu prasībām.

Evija Saltā

Telefonpārdošana

Telemārketings tiešā nozīmē skaidrojams kā pārdošana pa telefonu. Profesionāls telemārketinga speciālists spēs sniegt biznesa konsultācijas izmantojot telefona palīdzību. Pārdošana pa telefonu ir ietekmīgs un produktīvs veids, kā biznesam sasniegt maksimālus rezultātus, saglabājot labu reputāciju un tēlu.

Jānis Lielmanis

Mājas lapu eksperts

Korporatīvā mājas lapa ir pilnvērtīgs interneta resurss ar plašām funkcionālām iespējām. Mājas lapa rada iespēju klientiem būt labi informētiem par visu, kas notiek uzņēmumā. Mājas lapas ir kā uzņēmuma vizītkarte, par kuru rūpēsies eksperts.

Jānis Ločmelis

Web dizains

Web dizaineris pēc uzņēmuma vēlmēm spēs izveidot modernu un nozarei atbilstošu mājas lapu. Pēc nepieciešamības viņš izstrādās mājas lapas grafisko koncepciju, mājas lapas dizainu, banerus vai pat logo.

Sanita Buklovska

Klientu serviss un mārketings

Klientu serviss palīdzēs atrisināt jebkuru uzņēmējdarbības jautājumu, klientu apkalpošanas eksperti attīsta komunikācijas rīkus, veidus un stilus, lai veicinātu pozitīvu sadarbību. Uzņēmēju panākumu atslēga ir veiksmīgs mārketings, kurš kā tilts savieno sadarbības partnerus.

Juris Habermanis

Interneta mārketinga konsultants

Interneta mārketinga konsultants ir labs palīgs uzņēmējiem, līdzīgi kā grāmatvedis, jurists u.c. Bez viņa mūsdienu uzņēmumu vidē ir grūti konkurēt. Interneta mārketinga konsultants sniedz profesionālu viedokli par pareizām darbībām internetā.