Atrodamība
Ikvienam uzņēmumam ir svarīgi būt pamanāmam saviem potenciālajiem klientiem. Internets šajā ziņā piedāvā nebijušas iespējas – parādīt informāciju par Jums miljoniem cilvēku uz visas planētas. Šobrīd tie ir vairāk nekā 3 miljardi lietotāju. Taču kā panākt, lai šī informācija nokļūtu līdz īstajiem cilvēkiem, kuriem vajadzīgs Jūsu piedāvājums?
Kā panākt, lai informācija par Jums vispār parādās internetā? Mūsu ekspertiem ir skaidras atbildes uz šiem jautājumiem. Mēs palīdzēsim Jums veikt visus tehniskos priekšdarbus un izstrādāt mārketinga stratēģiju, lai Jūsu uzņēmums internetā būtu ātri pamanāms un ērti pieejams Jūsu klientiem.
Jūs atradīs vajadzīgā mērķauditorija gan interneta pārlūkos, gan citās mājas lapās! Protams, neaizmirsīsim mobilās iekārtas, kuras kļūst arvien ērtākas, pieejamākas un strauji tuvojas datoriem.
SEO INT - SEO (Search Engine Optimization) ir dažādu pasākumu kopums, kas jāveic, lai mājas lapa parādītos Google un citos meklētājos iespējami augstāk. Globālajā tīmeklī šobrīd darbojas vairāk nekā viens miljards mājas lapu. To skaits papildinās par vienu vai vairākām lapām sekundē. Mēs zinām, kā panākt, lai tieši Jūsu lapa būtu meklētāja augšdaļā, kad cilvēki meklēs preci vai pakalpojumu, ko Jūs piedāvājiet. Runa ir par mājas lapas iekšējo SEO, ko veicam jau lapas izstrādes laikā.
Liela nozīme ir lapas struktūrai un saturam, kas jāsagatavo jau pirms publikācijas. Svarīgi ir zināt, kas ir Jūsu uzņēmuma klienti un kādas frāzes viņi rakstīs meklētājā, lai Jūsu pakalpojumus atrastu. Turklāt situācija internetā dinamiski mainās. Tieši tāpēc mēs ne tikai izstrādājam mājas lapas, bet vēlāk tās uzturam. Tas ļauj veikt vajadzīgos labojumus, lai palīdzētu Jūsu lapai meklētājos būt pēc iespējas augstāk arī ilgtermiņā.
SEO EXT - SEO sastāv ne tikai no pasākumiem, kas jāparedz mājas lapas saturā un kodā. Svarīgas ir arī saites uz Jūsu mājas lapu citos avotos. Tieši tāpēc ir būtiski izvietot informāciju par Jūsu uzņēmumu visur internetā, kur tas ir iespējams, paredzot arī saiti uz Jūsu mājas lapu. Ideāli šim nolūkam ir dažādi interneta katalogi, nozaru portāli, valdības vai pašvaldības portāli, kā arī sociālie tīkli. Mēs varam palīdzēt arī šo saišu veidošanā, tādējādi vēl augstāk paceļot Jūsu lapu interneta meklētājos.
Galvenie avoti , caur kuriem Jūsu potenciālie klienti nonāks līdz Jūsu piedāvājumam ir organiskie meklējumi, maksas reklāmas un šīs ārējās saites – citas interneta vietnes. Ikviens no šiem avotiem ceļ Jūsu lapas un uzņēmuma atpazīstamību – pēc dažām reizēm Jūsu potenciālie klienti atcerēsies Jūsu domēna vārdu, un rakstīs to datorā vai telefonā uzreiz. Tā būs kvalitatīva klientu plūsma, kas aizvien palielināsies, ja lapa būs pienācīgi uzturēta.
SEM - Gandrīz katrs no mums ir izmantojis kādu no pasaulē populārajiem meklētājiem, piemēram, Google, Yahoo, Bing vai Yandex, lai atrastu sev interesējošu informāciju un meklējot ir ievērojis ierakstus ar atzīmi “reklāma”. SEM jeb Search Engine Marketing ļoti vienkāršos vārdos var nosaukt par reklāmu izvietošanu minētajos interneta meklētājos.
SEM rīki ļauj parādīt šīs reklāmas precīzai mērķauditorijai, kā arī izmērīt, cik daudz reklāmas izdevumi atmaksājas. Mēs analizējam reklāmas procesu sīkāk, lai saprastu kāds ir konkrētā cilvēka ceļš internetā līdz pirkumam. Ikdienā veidojot reklāmas, mēs redzam, kad cilvēki tikai iepazīstas ar preču sortimentu, kad salīdzina cenas, un kad ir gatavi izdarīt pirkumu. Atbilstoši tam mēs veidojam savas reklāmas stratēģijas.