Mārketings

Mūsdienu informācijas kanālu dažādība ieviesusi ievērojamas izmaiņas uzņēmumu mārketinga stratēģijās. Daudzās nozarēs konkurence ir tik liela, ka ar pasīvo mārketingu vien nepietiek, tāpēc arvien vairāk uzņēmēji aktīvi plāno un realizē dažādas klientu piesaistes kampaņas. Izpratne par mārketinga metodēm - vai tas būtu pasīvais, vai aktīvais mārketings, vai abi kopā, uzņēmumam var nodrošināt priekšrocības tirgū un konkurētspēju savā nozarē. 

Balstoties uz tirgus raksturojumu, izveidosim un īstenosim klienta uzņēmumam piemērotākās mārketinga stratēģijas.

Dati
Uzņēmuma klientu datu bāze ir viena no lielākajām uzņēmuma vērtībām. Mums ir izstrādāta klientu kontaktu vadības sistēma un datu bāze, kas ik brīdi aktualizējas un papildinās ar jaunāko informāciju. Datu bāzē iekļauta liela apjoma informācija par uzņēmumiem, tajā atrodama informācija pat par mazākajām niansēm. Balstoties uz šo informācija, viegli orientējamies dažādu nozaru uzņēmumu ikdienā un attīstībā.

Tiešais pasts
Sevī ietver reklāmas materiālu izsūtīšanu mērķauditorijas e - pastā. Izmantojot tiešā pasta pakalpojumus, klients vienmēr saņems jaunāko informāciju un piedāvājumus, balstoties individuāli uz viņa patērēšanas paradumiem. Ar tiešā pasta pakalpojumiem iespējams sasniegt jebkuru mērķauditoriju.

Pārdošana
Mēs esam uzņēmums ar 25 gadu pieredzi aktīvajā pārdošanā. Tas viennozīmīgi ir visrezultatīvākais pārdošanas veids klientu piesaistē. Mēs esam gatavi dalīties šajā pieredzē ar uzņēmumiem, kam ir vēlme pilnveidot sevi pārdošanas jomā.